116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka

Drukuj ›

Całodobowy, bezpłatny telefon w sprawie zaginionego dziecka - 116 000.

Telefon 116 000 jest skierowany do rodziców i opiekunów, którym zaginęło dziecko, do zaginionych dzieci oraz do wszystkich osób, które mogą pomóc w ich odnalezieniu.

Przy telefonie 116 000 pracują specjaliści ITAKI. Poszukujemy zaginionych dzieci:  zbieramy i analizujemy sygnały od informatorów, weryfikujemy je i - w razie uzasadnionej konieczności - przekazujemy policji. Włączamy w poszukiwania media, inne organizacje pozarządowe i służby w kraju i na całym świecie. Psycholodzy ITAKI pracujący przy telefonie 116 000 wspierają rodziny zaginionych dzieci o każdej porze dnia i nocy.

116 000 - telefon w sprawie zaginionego dziecka działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Można się do nas dodzwonić z terenu całego kraju: z każdej komórki i każdego telefonu stacjonarnego.

Telefon 116 000 uruchomiliśmy dzięki pomocy Telekomunikacji Polskiej (obecnie Orange Polska).

UWAGA: W wybrane święta państwowe telefon w sprawie zaginionego dziecka jest nieczynny. Informacje publikujemy z wyprzedzeniem w aktualnościach. Prosimy wtedy o pozostawienie wiadomości lub kontakt z jednostką policji.

Zobacz także:

Telefon 116 000 jest inicjatywą europejską. Kliknij w baner aby sprawdzić w których krajach wprowadzono już całodobowy, bezpłatny telefon 116 000. Administratorem strony jest federacja Missing Children Europe.

 

 

Sponsor serwisu - home.pl - domeny, hosting, sklepy

UE

Działanie telefonu 116 000 ws. zaginionego dziecka i nastolatka jest współfinansowane z Funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Daphne

MSW

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych współfinansuje
działanie telefonu 116 000 ws. zaginionego dziecka i nastolatka